totaia
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

totaia

totaia

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جميله واضحك من صميم قلبك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حنين

حنين

انثى

نكت جميله واضحك من صميم قلبك Empty
مُساهمةموضوع: نكت جميله واضحك من صميم قلبك   نكت جميله واضحك من صميم قلبك Emptyالسبت يونيو 28, 2008 8:28 pm

1 _ في مرة أغبياء عيزين يفجروا عمارة حطوا القنابل في الدور الأول و طلعوا

يستنوا فوق السطوح
2_ مره واحد بيسال واحد معاك جنيه قاله بص

روح موقف الاتوبيسات هتلاقي 6اتوبيسات واقفين اركب اول اتوبيس هتنزل هتلاقي مترو اركب المترو انزل تالت محطه هتلاقي 4ميكروباصات اركب اول ميكروباص انزل هتلاقي 3شوارع ادخل في الشارع الاةل هتلاقي 8عمارات ادخل في العماره الرابعه هتلاقي 6ادوار اطلع الدور الخامس هتلاقي 4شقق ادخل الشقه الاولي هتلاقي 3اوض ادخل الاوضه التانيه هتلاقي دولاب فيه 4درف افتح الدرفه الاولي هتلاقي مصحف هاته علشان احلفلك اني معييش
3_ واحدة عندها 3 بنات حبت تختبر اجوازهم بيحبوها ولا لأ خدت الاول وراحت ع البحر ونزلت وغرقت نفسها قام الاول

انقذها تاني يوم جاتله عربيه جيب مكتوب عليها هديه من حماتك خدت الثاني وعملت معه نفس الموضوع برده انقذها تاني يوم جاتله هعربيه جيب مكتوب عليها هديه من حماتك جابت الثالث وعملت معاه نفس الموضوع فسابها تغر تاني يوم جاتله عربيه مرسيدس مكتوب عليها هديه من حماك

4_ مرة اربع صاعيدة داخلين امتحان فاجلهم سؤال فى الامتحان وهو كام عددارجل المعزة فكلهم سألو صاحبهم حسنين وما كنش

بيرد عليهم فالما خلص الامتحان قالولو انتا ما قولتيلناش لية قالهم المراقب كان جنبى ومعرفتيش اطلع المعزة
5_ مره وحده بتقول لصحبته زوجي مش عرفه ماله كل شويه ينزل من الشقه ويرجع يقول نسيت القميص نسيت الجاكته نسيت الجزمه التنيه قالتلها

بسيطه امال انه اعمل ايه زوجي ينزل ويطلع ويقول انتى مين انا شفتك فين قبل كده
6_ وحدة قاعدة عند التليفون جاتها اختها قالتلها: مالك مضايقة مين مزعلك؟ قالتلها

واحد قليل الادب زاعجنا كل يوم يتصل والنهاردة معرفش ليه متصلش لحد دلوقتي
7_ بخيل متعصب اوي سالته مراته مالك؟؟ قالها

الصيدلية عاملة خصم ومحدش فينا عيان
8_ كان فيه مره حفره في الصعيد وكان كل شويه واحد يموت فيها فأتجمع أكبر3صعيده في البلد أول واحد

قال لازم نوقف عربيه اسعاف جنب الحفره

والتاني قال لازم نبني مستشفي جنب الحفره
والثالث قال وليه الغباء ده منردم الحفره دي ونحفر حفره تانيه جنب المستشفي اللي علي اول الشارع
9_ مرة كانت طيارة بها عطل فني فالمضيفات الثلاثة اللبنانية والمصرية والسودانية عايزين ينقذوا انفسهم فالاولي قالت

انا هلبس المايو علشان لما يجوا بتوع الانقاذ اول ما يشوفوني بالمايوة هيشولونوي على طول ...
المصرية قالت انا هلبس الذهب بتاعي كله علشان لما يشوفو اذهب بيلمع في عنقي وايدي هيشولوني على طول لان الذهب هيدلهم عليا
فقالت السودانية انا هقلع عريانة خالص وانط في البحر واول واحدة هيطلعوها هي انا فسألوا ليه قال لهم لان اول حاجة بيبحثوا عنها الصندوق الاسود
اخت صحبة المنتدى

اخت صحبة المنتدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله واضحك من صميم قلبك   نكت جميله واضحك من صميم قلبك Emptyالأحد يونيو 29, 2008 12:55 pm

نكت جميله واضحك من صميم قلبك 3sl_rqT8biOuN6 هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نكت جميلة موت
سكسكة

سكسكة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت جميله واضحك من صميم قلبك   نكت جميله واضحك من صميم قلبك Emptyالإثنين يونيو 30, 2008 12:47 pm

2_ مره واحد بيقول لواحد صاحبه: اسكت مش انا حماتى ماتت امبارح..قاله لا حول الله يا رب..ماتت ازاى الست دى

قاله وانا واقف معاها فى البلكونه وقعت من الدور الخامس... قاله لا حول الله يا رب دى موته وحشه أوى
قاله لأ.. ماهى ماوقعتش على الارض... قاله امال ماتت ازاى
قاله وقعت على سلك الكهرباء... قاله يا ساتر يارب دى موته وحشه أوى.. ماتت من الكهرباء طبعا
قاله لأ يا عم.. ماهى الكهرباء كانت مقطوعه... قاله امال ماتت ازاى بس
قاله اصل السلك نطرها في حمام السباحه... قاله لا اله الا الله ماتت غرقانه
قاله بس يا عم اعوذ بالله... ماهي اول ما نزلت فى الميه... الطشه رفعتها على منط الحمام وطلعت عندى فى البلكونه تانى... قاله امال انت بتقول ماتت ازاى
قاله ما انا لما ما لقيتش فايدة رحت خانقها بالإيشارب

جمده ده اوى بس اوعه تعمل كده
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مشكورة جدااااااااااااااااااااا Laughing

نكت جميله واضحك من صميم قلبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-