totaia
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

totaia

totaia

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت روعه حتموت من الضوحك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سكسكة

سكسكة

انثى

نكت روعه حتموت من الضوحك Empty
مُساهمةموضوع: نكت روعه حتموت من الضوحك   نكت روعه حتموت من الضوحك Emptyالإثنين يونيو 30, 2008 1:06 pm

نكت روعه حتموت من الضوحك 849847 1_ مره واحد مسطول واقف قدام الظابط وهو بيقوله ازاي تخبط الراجل ده بالعربيه قاله

مانا قولتله وسع وسع وهو مرديش روحت داخل فيه فسأل الظابط التاني وقاله ليه ماوسعتش قالي ياباشا انا حاولت بس انا كنت قاعد في الدكانه

2_ مره واحد بيقول لواحد صاحبه: اسكت مش انا حماتى ماتت امبارح..قاله لا حول الله يا رب..ماتت ازاى الست دى

قاله وانا واقف معاها فى البلكونه وقعت من الدور الخامس... قاله لا حول الله يا رب دى موته وحشه أوى
قاله لأ.. ماهى ماوقعتش على الارض... قاله امال ماتت ازاى
قاله وقعت على سلك الكهرباء... قاله يا ساتر يارب دى موته وحشه أوى.. ماتت من الكهرباء طبعا
قاله لأ يا عم.. ماهى الكهرباء كانت مقطوعه... قاله امال ماتت ازاى بس
قاله اصل السلك نطرها في حمام السباحه... قاله لا اله الا الله ماتت غرقانه
قاله بس يا عم اعوذ بالله... ماهي اول ما نزلت فى الميه... الطشه رفعتها على منط الحمام وطلعت عندى فى البلكونه تانى... قاله امال انت بتقول ماتت ازاى
قاله ما انا لما ما لقيتش فايدة رحت خانقها بالإيشارب

3_ مره كتكوت معلق سلسله على هيئه امليت راح صحبه ساله ايه الصوره دى قاله

دى صوره اخويا الشهيد

4_ دكتور اسنان دخل خناقة

حشوه

5_صعيدي راح أمريكا لقى الناس لابسين تي شيرتات مكتوب عليها بيبسى و كوكاكولا لما رجع البلد كتب على التي شيرت بتاعه عصير جصب
6_ صعيدي عايز يروح حفله تنكريه بعت أخوه

7_ صعيدي مفتاح عربيته ضاع ميكانيكي جه فتحاله بطفاشه تاني يوم عمل نسخه من الطفاشه .

8_ 10 صعايده بيتعلموا ربط الكرافتة 6 ماتوا و 4 في حاله حرجه

9_ استضافوا
واحد صعيدي في برنامج الكاميرا في الملعب سألوه بتشجع مين قالهم المقاولين
العرب قالوله بتحب مين في المقاولين العرب قالهم الجماعة بتوع المحارة .
10_واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

11_ اتنين مساطيل طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع

يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع اتارية مسطول اكتر منهم المهم وقفوه وقالوله احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها..
12_ تلاتة اندال اوى اتراهنوا مين اللى يثبت انه اندل من التانى

فعدت واحدة ست كبيرة فراح الاول عليها ومسيكها ضربها وشد شعرها وبهدلها راح التانى عليها ومطلع سكينة وبقى يشرحها بيبصوا لقوا التالت فطسان على روحه من الضحك فسألوه قالهم انتوا تعرفوا دى مين الست دى قالوله دى مين قالهم دى أمى
13_ محكوم عليهم مؤبد فسألوا الأول نفسك فى ايه طول فترة سجنك

قالهم نفسى فى خمرة تكفينى لغاية اما اطلع جابولوا الخمرة وقفلوا عليه .. ولاتانى نفسك فى ايه قالهم نفسى فى واحدة اتجوزها واعيش معاها لغاية اما اطلع وقفلوا عليه .. والتالت قالهم انا نفسى فى سجاير كتير تكفينى .. فبعد الـ 25 سنة بيفتحوا على الأول لاقوه ميت من كتر الخمرة .. والتانى لاقوه جايب مدرسة عيال .. والتالت قاعد فى اخر الزنزانة وبيقول كبريت يا ولاد الكلب
14_ مرة واحد أعمى وواحد عبيط حبوا يفتحوا مشروع

فلافل فالأعمى بيرمى الفلافل بره الطاسة والعبيط يقول تييييش
مرة واحد رخم وصاحبه ارخم منه فالرخم الاولانى راح للرخم التانى البيت

الرخم الاولانى بيخبط على الباب الرخم التانى بيقول مين الاولانى قال انا راح التانى قاله لأ مش انت

15_
بندقة

بندقة

انثى
العمل/الترفيه : كتابة الشعر
المزاج : شربااااااااااااات

نكت روعه حتموت من الضوحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت روعه حتموت من الضوحك   نكت روعه حتموت من الضوحك Emptyالأربعاء يوليو 09, 2008 2:23 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نكت روعه حتموت من الضوحك 91234 نكت روعه حتموت من الضوحك 91234 نكت روعه حتموت من الضوحك 91234 نكت روعه حتموت من الضوحك 91234 نكت جميلة جداااااااااااااااااااااااااااااااااا
https://totaia.yoo7.com/

نكت روعه حتموت من الضوحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-