totaia
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

totaia

totaia

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص

حنين
اخت صحبة المنتدى
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اخت صحبة المنتدى

اخت صحبة المنتدى

انثى

عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص Empty
مُساهمةموضوع: عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص   عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص Emptyالسبت يوليو 05, 2008 6:57 pm

سلام عليكم

اصعب احساس فى الدنيا لما تحس بظلم وقهر
وانت يا عينى وحيد فى الدنيا

محدش عارف حاجة محدش حاسس بيا

طبعا دى اغانى لتامر
بس هى الحقيقة مش اغانيه بس
ده احساسى انا

حد فيكوا عرف معنى انو يبقى عايش
بين ناس علاقتهم بيه مجرد مصلحة
وبـــــــــــــس

حد عرف معنى انك تبقى عايش فى بيتك مع اهلك
اللى المفروض انهم اقرب ناس ليك
وهمامش حاسينك
مش قادرين يفهموك

فاهمينك عكس مانت بنسبة مليون درجة كمان

حد حس بانه وحيد جدا ومالوش حد
برغم من انه وسط ناس كتيرة اوى

حد قالك انك بتضحك والدمعة باينة فى عينيك
حد قالك انك بنى آدم مرح اوى
بس جواك مجروح وتعبان اكتر

عمرك فى مرة اشتاقت للحنان للدفا
نفسك تجربه تحسه بس

نفسك تقول انا مطمن انا اسعد بنى آدم فى الدنيا
؟؟؟

عمرك حسيت ان نفسك يبقى فى بنى آدم واحد يهمه امرك
عايز مصلحتك مش مصلحته هو

حسيت ان محدش عايزك
حتى الدنيا نفسها رافضاك
انك مالكش لازمة
انك بنى آدم ضعيف اوى
لابعد حد

عمرك بكيت على حاجة
واصلا مفيش حاجة

عمرك حسيت انك بتحب وبتتالم
من الحب وعذابه
وانت اصلا لا عمرك حبيت
ولا دقت طعم الحب
؟؟؟؟؟؟

عمرك حسيت انك مجروح اوووى
من حبيبك
وبكيت بالساعات
وانت اصلا ماحبيتش عشان تتجرح

عمرك دمعت زيى دلوقتى
عمرك حسيت بيا
عمرك فكرت فى جرحى
؟؟؟؟؟؟؟؟

طبعا

لأ لأ لأ

أنا هو البنى آدم ده
اللى اتكلمت عنه

حد فيكم عمره حس بكل ده
مرة واحــــدة

احساس صعب اوووووى
اووووووى

عمرك حسيت انك تقدر ترد عليا
عالتوبك ده
وتقولى انا اعمل ايه
لازمتى ايه فى الدنيا
مين بيحبنى مين عايزنى

انا متاكدة ان التوبك ده
مالوش لازمة عندكم
بس عندى كفاية انى طلعت اللى جوايا

سورى اذا ضيعت وقتكم
و عــــــــــــادى
لو التوبك اتحذف
لانه مالوش لازمة
مالوش اهمية وفايدة

وعــــــــــــادى
لو خرجت من غير ماترد
من غير ماتعبرنى
ولا تدينى وش حلو

عـــــــــــادى جدا

أنا خلاص متعودة على كده
حنين

حنين

انثى

عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص Empty
مُساهمةموضوع: رد: عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص   عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص Emptyالسبت يوليو 05, 2008 6:59 pm

اللجوء الى الله عز وجل افضل وهو حاسس بيكى وهو بس اللى عاوز مصلحتك فى الحياة ربنا بيدينا ومش عاوز مننا حاجة لان انتى اتخلقتى عشان تعبديه وهتعيشى فى كرمه طول ماهو راضى عنك وسيدنا محمد ترك اعز ارض ليه بسبب الناس اللى حواليه سيدنا نوح ابنه مش صدقه يعنى مش مقياس ان المفروض الناس اللى حوالينا يحسوا بينا بس هتلاقى فى الحياة اللى هيحس بيكى لو فضلتى ترضى ربنا ممكن يكون جوزك وممكن يكرهك يجى ابنك ولا بنتك تحبك وتعوضك على اللى فات وتحس بيكى هتنسيكى اللى فات كله وتمسحه من زكرياتك كمان ممكن يبقى احفادك ممكن يبقى اولاد اخواتك ربنا عمره مانسى حد ربنا اسمه الخالق المدبر خلق الدنيا وعارف كل نفس وما يوسس ليها مش هى بتفكر فى ايه لا حتى التفكير ولو حسيتى من جواكى ان فى ربنا معاكى وانتى بتحاولى تخليه يرضى عنك اكيد هتلاقى السبب اللى يخليكى تغيرى نظرتك للحياة وللناس ياريت كل واحد عنده نفس المشكلة يجا لربنا ومش لاى شخص هو اقرب اليه من حبل الوريد ربنا اقرب ليك واقرب من نفسك لنفسك هو بس يقدر يقف جنبك ويحل مشكلتك وهو برده اللى المفروض تؤمن بيه ومش تؤمن بانك تلاقى انسان يريحك فى الكلام ويسمعك جايز يكون بيخدعك لاكن ربنا عطوف حنون كريم يعطى ولا ينتظر منك رد الموقف
el7oob

el7oob

ذكر
العمل/الترفيه : الحاسب الالى
المزاج : رايق اوى

مُساهمةموضوع: رد: عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص   عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص Emptyالأحد يوليو 06, 2008 8:54 am

عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص 841041757

افضل موضوع كتبتى بجد هو ده الكلام الصح واللى ماشى فى الدنيا اى واحد لو حب يعرف واحد جديد هيكون علشان فى مصلحه بينهم بس
اخت صحبة المنتدى

اخت صحبة المنتدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص   عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص Emptyالإثنين يوليو 07, 2008 7:59 pm

مشكور ة علي ردودكم جدا وعلي اهتمامكم
totaia

totaia

انثى
العمل/الترفيه : الاهتمام بالمنتدي
المزاج : سكر زيادة

مُساهمةموضوع: رد: عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص   عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص Emptyالثلاثاء يوليو 08, 2008 8:12 pm

فعلا حنين كلامك كتير صحيح ومشكورة اخت صحبة المنتدي علي الموضوع وتقبلي مروري
https://totaia.yoo7.com
البطة المرعبة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص   عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص Emptyالجمعة أكتوبر 17, 2008 1:44 pm

شكرا ليكى على الموضوع الجامد دا
كتير اوى بيجى علينا وقت ونحس اننا ملناش لازمه فى الدنيا ولا حد عاوزنا
وكتير بردو بنحس بلحظات ضعف بنبقي مجروحين اوى فيها وتيهنين جدا
مش انتى لواحدك اللى حستى الاحساس دا كتير جدا مننا بيحسوة
بصى الدنيا مبقتش زى زمان كانو الناس طيبين جدا مش زى دلوقتى الكل بقي بيدور على مصلحتو وبس قليل اوى لما تلاقى حد بيحبك لنفسك من غير مقابل ولا عاوز حاجه منك
بس فى حجات بتحصل للانسان وبتجرحو اوى بس الانسان الشطاطر اللى يتعلم من اخطاو ويخلى الجرح بدل ما يكسرو يقويه وبتعلم منه
متبقيش طيبه اوى كدا وهبله لازم تعرفى تفرقى بين الناس وتتعملى تعملى الناس ازاى كل واحد ونوعه
الناس كلها مش زى بعض فى الكويس وفى الوحش
بس اللى انتى فيه دا هيدمرك لازم تعيدى تفكيرك من جديد وتعملى بنفسك حساب نفسك ايه يعنى لو محدش بيعمل حساب ليكى او مش بيحبك اعملى انتى لنفسك كيان ووجود
دورى جواكى هتلاقى حجات كتير موجودة لو استغلتيها صح هيطلع منك حجات كتر وهتلاقى نفسك فيها
وخرجى نفسك من الحزن اللى انتى فيه
وفى حاجه مهمه اوى لازم تتعلميها
هى انك لازم تتعلمى تبقي قويه مهما كانت الظروف اللى حواليكى لازم تبقي اقوى منها
بتمنالك التوفيق فى حياتك يارب
مشكورة على الموضوع ويارب اكون مطولتش عليكى
شكرا ليكى
el7oob

el7oob

ذكر
العمل/الترفيه : الحاسب الالى
المزاج : رايق اوى

مُساهمةموضوع: رد: عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص   عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص Emptyالإثنين أكتوبر 20, 2008 4:49 pm

اول مره اقرا موضوع للاخر وحس اللى عاوز ابكى من الكلام اللى مكتوب فى كلام كتير حزن ويحزن القلب Sad
valanteno

valanteno

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص   عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص Emptyالأربعاء أكتوبر 22, 2008 2:53 pm

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
بجد مش عارف اقولك ايه
الموضوع ده تحفة
فعلا اصعب حاجة ان الانسان يحس ان فى حد بيصاحبه للمصلحة بس
احساس غريب اوى
وقوى اوى
ومش ممكن يتحمله اى انسان بيحس بجد
بجد تسلم ايدك
وربنا معاكى يا قمر وتلاقى اصدقاء كويسين
بس انتى برده لازم تختارى صح
وياريت تتقبلى مرورى

عـــــــــمــــرك حسيت بكده ؟؟ عادى لو مادخلتش وعادى كمان لو ماردتش مش مشكلة خااااالص
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-